2016-09-08

 

Podziękowania i reklamacje

 

Podziękowania

Zawsze z przyjemnością przyjmujemy od Klientów podziękowania za obsługę transakcji. Jeżeli chcesz w szczególny sposób podziękować Doradcy Metrohouse, napisz do nas. Z pewnością będzie to miła niespodzianka dla Doradcy, a dla nas dowód, że pracują z nami naprawdę doskonali specjaliści. Podziękowania i rekomendacje można przesyłać na adres: dziekujemy@metrohouse.pl

 

Skargi i reklamacje

Jeżeli masz zastrzeżenia do pracy Doradców Metrohouse czekamy na Twoje uwagi i sugestie dotyczące obsługi. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Maile z reklamacjami należy przesyłać na reklamacje@metrohouse.pl

 

Zapoznaj się z zasadami składania i rozpatrywania reklamacji.


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Pragnę podkreślić wysoką jakość usługi z jaką się spotkałam. Na szczególne wyróżnienie zasługuje oferta, jaką przygotował dla mnie Pan Jarosław Machoń. Pracownik nie ograniczył się tylko do zaprezentowania ofert sprzedaży mieszkań, ale przedstawił również opis linii komunikacyjnych z poszczególnych miejsc, czas przejazdu i czas dojścia pieszo do przystanku."

— Marzanna P., Gdańsk