2014-05-23

Ruch we franczyzie

Od początku roku pośrednikom przyszło odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Zniesione zostały licencje pośredników i dziś, aby wykonywać ten zawód należy posiadać jedynie ubezpieczenie OC. Nie jest to jednak tak oczywiste, ponieważ aby skutecznie walczyć o klientów na konkurencyjnym rynku obrotu nieruchomościami należy posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne oraz know-how. – Samodzielne rozpoczęcie działalności w branży obrotu nieruchomościami może być ryzykowne. Bez odpowiedniego wprowadzenia w meandry mechanizmów funkcjonowania rynku nie ma mowy o skutecznym działaniu. Oczywiście także lokalne biura działające w pojedynkę osiągają sukcesy. Dzieje się to jednak większym nakładem sił i środków, w rezultacie nauki na własnych błędach. W systemie franczyzowym oferujemy gotowy pomysł na biznes, mówi Piotr Jarosz, dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej w Metrohouse.

Oprócz działających już biur nieruchomości, które poszukują możliwości rozwoju w ramach większej sieci, istotną grupę stanowią przedsiębiorcy z innych branż zainteresowani sprawdzonymi koncepcjami biznesowymi. Jedni w ten sposób dywersyfikują obecnie prowadzoną działalność, dla innych jest podstawowe źródło biznesowej aktywności. – W prowadzonych przez nas rozmowach, niezależnie od dotychczasowej ścieżki biznesowej kandydata na partnera franczyzowego, dokonujemy szczegółowej analizy lokalnego rynku nieruchomości i na podstawie rzeczywistych danych opracowujemy biznesplan. Wnioski z tej analizy pozwalają zarówno nam, jak i naszym kandydatom podejmować decyzję o dalszej współpracy, mówi Piotr Jarosz. Brak doświadczenia nie jest przeszkodą w rozpoczęciu współpracy z sieciami pośredników, które najczęściej oferują kompleksowy program szkoleń. W Metrohouse swoją ścieżkę szkoleniową mają zarówno właściciele biur, jak i ich doradcy.

Właściciele biur franczyzowych, którzy rozpoczęli w tym roku działalność w sieci Metrohouse twierdzą, że podstawowymi atutami działania w większej grupie pośredników jest ogólnopolska rozpoznawalność marki, duża baza danych, własny system obsługi zleceń oraz wewnętrzna organizacja procesów w firmie. – Oferta Metrohouse jest skierowana do przedsiębiorców, którzy cenią sobie rzetelność, jasne zasady i kompleksowy nowoczesny sposób obsługi klienta. W moim przypadku o współpracy zdecydowały ciekawe koncepcje działań marketingowych, jak i priorytety obsługi klientów oraz dbałość o wizerunek firmy, mówi Agnieszka Radolińska właścicielka biura Metrohouse w Ostrowie Wielkopolskim. Daniel Skibiński, właściciel biura Metrohouse na warszawskim Mokotowie, dodaje, że duży wpływ na podjęcie ostatecznej decyzji miał dotychczasowy sposób prowadzenia rozmów biznesowych, w tym profesjonalne przygotowanie i podejście do potrzeb kandydatów na franczyzobiorców.

Metrohouse do maja 2014 r. podpisała 18 nowych umów franczyzowych i uruchomiła 10 nowych oddziałów. Obecnie poza własnymi oddziałami w największych miastach, sieć franczyzowa liczy ponad 80 placówek.

Ty też marzysz o własnym biurze w Metrohouse? Umów się z Działem Franczyz Metrohouse - zadzwoń do dyr Piotra Jarosza tel. 668 820 575. Wejdź też na franczyza.metrohouse.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Chciałabym serdecznie podziękować za współpracę oraz sprawne przeprowadzenie transakcji. Szczególnie dziękuję Pani Monice Łopatce za profesjonalne wsparcie i cierpliwość do wszelkich moich wątpliwości. Dzięki Pani to była przyjemność. Życzę wielu sukcesów i zadowolonych klientów! "

— Anna K., Warszawa